Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
V tiskové zprávě k 18. narozeninám brzy najdete nové a zásadní informace.
Brány Skeldalu
Z Multimediaexpo.cz
Verze z 5. 8. 2011, 05:53
Brány Skeldalu je česká počítačová hra žánru RPG, kterou v roce 1998 vytvořil Jindřich Rohlík. Hra kombinuje 2D a 3D grafiku, lze ji specifikovat jako krokovací dungeon staré školy. Děj hry je zasazen na pradávný ostrov Roveland, kde 5 mágů otevřelo bránu do pekla a z té čerpají svou moc. Na jihu ostrova postavili věž a tu až po okraj naplnili monstry a příšerami. Úkolem hráče je tyto mágy zničit a na Rovelandu znovu nastolit rovnováhu. Hráč začíná se skupinkou tří postav, která se postupně rozroste až na postav šest. Souboje probíhají po kolech. Postavy je možno vylepšovat přidáváním bonusových bodů k různým vlastnostem.
Hra byla původně napsána pro MS-DOS a určena pro operační systémy MS-DOS, Windows 95/98/ME. Prodávala se v klasickém krabicovém balení. Později ještě hra vyšla v listopadu 2000, v druhém čísle levné edice PC her zvané GAME4U.
K jejímu vzkříšení došlo v roce 2005, když k ní Ondřej Novák (programátor hry) dopsal zaváděcí program typu Win32 spustitelný pod Windows 2000/XP/Vista, v prosinci téhož roku se hra také objevila na coverDVD časopisu LEVEL již s novým zavaděčem. Hra se v této době též dočkala Editoru map a ikon. Díky tomu vzniklo i několik nových neoficiálních rozšíření z nichž je asi nejznámější dobrodružství Magika a její datadisk Sféra.
19. prosince 2007 byla hra uvolněna volně ke stažení. 15. ledna 2008 Napoleon Games uvolnili zdrojové kódy hry na server sourceforge pod GNU GPL licencí.
Minimální konfigurace pro spuštění hry s win32 zavaděčem:
Počítač PC x86 kompaktibilní
min. takt CPU: 350MHz,
128MB RAM (doporučené množství paměti pro běh konkrétního operačního systému)
Operační systém Windows 98/2000/XP/Vista
Microsoft DirectX 9.0c
Zvuková karta kompaktibilní s DirectSound8
Klávesnice, nainstalovaný ovladač anglické klávesnice (nemusí být aktivní)
Myš - minimálně dvoutlačítková
Grafická karta podporující 16-bitovou HICOLOR hloubku zobrazení
Externí odkazy
- Brány Skeldalu – domovská stránka, kde je ke stažení plná hra
- Brány Skeldalu 2: Pátý učedník – domovská stránka, kde je ke stažení demo
- Brány Skeldalu – soukromá stránka programátora hry
- Brány Skeldalu – zdrojový kód hry
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |