V sobotu 2. listopadu proběhla mohutná oslava naší plnoletosti !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Multimediaexpo.cz je již 18 let na českém internetu !!
Grand Prix Německa 1951
Z Multimediaexpo.cz
V pořadí čtrnáctá Grand Prix Německa (XIV Großer Preis von Deutschland) se v roce 1951 jela jako 13. Velká cena seriálu Mistrovství světa Formule 1 29. července na okruhu Nürburgring. Závod měl dvacet kol o délce 22,81 km, celkem kjezdci ujeli 456,2 km. Tato Velká cena skončila prvním vítězstvím Alberta Ascariho a druhým pro stáj Ferrari.
Obsah |
Výsledky
Pořadí v cíli
Pozice | Jezdec | Vůz | Čas |
---|---|---|---|
1 | Alberto Ascari | Ferrari 375 | 3:23'03.3 |
2 | Juan Manuel Fangio | Alfa Romeo 159 | á 0:30,5 |
3 | Jose Froilan Gonzalez | Ferrari 375 | á 4:39,0 |
4 | Luigi Villoresi | Ferrari 375 | á 5:50,2 |
5 | Piero Taruffi | Ferrari 375 | á 7:49,1 |
6 | Rudi Fischer | Ferrari 212 | á 1 kolo |
7 | Robert Manzon | Simca Gordini T 15 | á 1 kolo |
8 | Louis Rosier | Talbot T26C-DA | á 1 kolo |
9 | Pierre Levegh | Talbot T26C | á 2 kola |
10 | Jacques Swaters | Talbot T26C | á 2 kola |
11 | Johnny Claes | Talbot T26C-DA | á 8 kol |
Kolo | Odstoupili | - | - |
17 | Yves Giraud Cabantous | Talbot T26C | Havárie |
13 | Maurice Trintignant | Simca Gordini T 15 | Motor |
12 | Felice Bonetto | Alfa Romeo 159 | Magneto |
12 | Duncan Hamilton | Talbot T26C | Tlak oleje |
11 | Paul Pietsch | Alfa Romeo 159 | Motor |
11 | Andre Simon | Simca Gordini T 15 | Motor |
8 | Giuseppe Farina | Alfa Romeo 159 | Přehřátí |
4 | Philippe Etancelin | Talbot T26C-DA | Převodovka |
3 | Louis Chiron | Talbot T26C | Vstřikování |
3 | Toni Branca | Maserati 4CLT/48 | Motor |
2 | Toulo de Graffenried | Maserati 4CLT/48 | Motor |
Nejrychlejší kolo
- Juan-Manuel FANGIO Alfa Romeo 9'558 - 137,825 km/h
Nestartovali
- David Murray - Maserati
- Princ Bira - Maserati
- Erik Lundgren- EL
- Chico Landi - Maserati
Vedení v závodě
- 1.- 4. kolo – Juan Manuel Fangio
- 5.- 9. kolo - Alberto Ascari
- 10. kolo - Jose Froilan Gonzalez
- 11.- 14. kolo - Juan Manuel Fangio
- 15.- 20. kolo - Alberto Ascari
Postavení na startu
1. řada | 4 | 3 | 2 | 1 | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Farina | Fangio | Gonzalez | Ascari | ||||
Alfa Romeo | Alfa Romeo | Ferrari | Ferrari | ||||
10'011 | 9'590 | 9'575 | 9'558 | ||||
2. řada | 7 | 6 | 5 | ||||
Pietsch | Taruffi | Villoresi | |||||
Alfa Romeo | Ferrari | Ferrari | |||||
10'157 | 10'129 | 10'066 | |||||
3. řada | 11 | 10 | 9 | 8 | |||
Cabantous | Bonetto | Manzon | Fischer | ||||
Talbot | Alfa Romeo | Simca | Ferrari | ||||
10'528 | 10'461 | 10'289 | 10'238 | ||||
4. řada | 14 | 13 | 12 | ||||
Trintignant | Chiron | Simon | |||||
Simca | Talbot | Simca | |||||
11'075 | 11'002 | 10'575 | |||||
5. řada | 18 | 17 | 16 | 15 | |||
Claes | Branca | de Graffenried | Rosier | ||||
Talbot | Maserati | Maserati | Talbot | ||||
11'339 | 11'267 | 11'256 | 11'082 | ||||
6. řada | 21 | 20 | 19 | ||||
Etancelin | Hamilton | Levegh | |||||
Talbot | Talbot | Talbot | |||||
11'529 | 11'493 | 11'419 | |||||
7. řada | 22 | ||||||
Swaters | |||||||
Talbot | |||||||
12'091 |
Předchozí závod: Grand Prix Velké Británie 1951 | Grand Prix Německa 1951 | Následný závod: Grand Prix Itálie 1951 |
Předchozí závod: Není | Grand Prix Německa | Následný závod: Grand Prix Německa 1952 |
Náklady na energie a provoz naší encyklopedie prudce vzrostly. Potřebujeme vaši podporu... Kolik ?? To je na Vás. Náš FIO účet — 2500575897 / 2010 |
---|
Informace o článku.
Článek je převzat z Wikipedie, otevřené encyklopedie, do které přispívají dobrovolníci z celého světa. |